CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 6, 2009

3.47 pagi...

seksanye...mate aku xnak tido...dr hm tuah kate kalo mate xnak tido jangan pakse..huhuhu...aku pon tatau nak watpe ni...time2 macam ni la ingatan pada seseorang menjelma..membe aku cakap kalo kite ingat orang 2 orang 2 inagt kite..aku xrase die ingat aku pon...die kan lupe diri punye orang.nnasihat aku kat korang walao ada bf and gf ingat2la kat membe korang.jangan lupe daratan cam orang yang aku ngah ingat ni...cube pk ape die rase...cube duk tmpat die...die sunyi sangat.kite idop kat dunie ni kene jadi sorang yang rase kesusahan n kpahitan orang lain...jangan jadi hati batu....
anyway aku nak cite sket pasal lawatan aku p arkib ngare.sangat bes!!!cantik doh tempat die....
aku gerak dari cni kol 8.30...ngan bus skola.ramai gak la yang p....pnuh la bus 2...aku yakin orang yang ikot trip ni sume brjiwe mrdeka (ada kaitan ke)pape jela....sampai sane aku da tetanye2 xde bekpes ke..nasib baik ada..dala menyelerakan...heheh thanx arkib ngare...




then ada ceramah and grup binding....then kitorang lunch n p bilik pameran...cantik siotttt blik pameran...pasal Tun Hussein Onn....aku terpanau jap..hahhhaha...CANTIK!!!!


petang 2 lwat gak ar kitorang balik....smayang asar kat masjid kot...
walaopon penat tapi bes!
HIDUP MELAYU!!!

1 comment: