CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 11, 2009

congkak lagi~~~

atas pmintaan,aku upload lagi la gambar nih....untuk korang tengok...banyak lagi gambar...xtdaye nak ltak sume...aku ada je gambar ni..nak leh la amik nanti....






hhuhuh....best sangat time ni...sumenye hepi2....yang xleh blah siap pakse2 kot orang tangkap gambar die ...kahkah...layan...hahahahahah




ini cam besela aku n has....hehehhe




aku xingat r nape sua aku basah separuh time ni....huhu


4 comments:

  1. besh nye..
    meriah tol..
    x wat bbq ke??
    =p

    ReplyDelete
  2. hahahaah...portgas...kitorang siap masak ayam dalam buluh agik taw...ha...jangan xtau....awak msti xpenah kan??huhuhu..

    ----thanx cos sudi comment blog ni---eheeh

    ReplyDelete
  3. lege sikit aku tgk blog ni dah jadi blog normal..haha..

    bakpo air terjun tu x terjun??mace jeram linang jah..

    ReplyDelete