CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 21, 2009

aiskrim pistachio,notes berterbangan,gallery cafe n satu petang yang berangin...aku dan dia....

tanggal berapa hari bulan pon aku x ingat kejadian yang membuatkan aku pilu..

pagi tadi mse aku break kelas arab,aku naik makn kat evoke cafe,cam biasela,setelah beralih selera dari hs cafe...bile aku lalu kdai aiskrim atas 2,aku teringat kenangan bersama seseorang...makcik yang jual aiskrim 2 still amkcik 2 lagi..kalo la die tau btape indahnye knangan aku kat kdai die 2.emmm..
.pade mulenye aku rase sdih,nak nangis,sume ada...tapi aku tabahkan hati...sekurang2nye aku ada kenangan yang indah....emmm..aiskrim pistachio...then bile kitorang makn eskem bsame2,satu adegan yang sangat aku malu adalah paper2 aku berterbangan akibat angin yang sangat kuat...thanx kat angin yang da terbangkan paper aku 2...then die bangun n kutip kertas2 aku...emmm,,,shweeeetttttt...

.pas2 aku da xleh tahan gelak...aku selalu gelabah2 comey depan die...hahahahaahha...(comey ke???)emmmm...then kitorang balik cam bese....aku xtau die ingat x...tapi bagi aku,ni knangan aku ngan die yang paling aku ingat....ni pon aju da sebak...sebab aku quite regret nape aku xleh nak cipte lagi banyak knangan...tapi xpela...2 pon aku da syukur...aku rase sampai sini je kot sebelum aku meraung dengan lagi kuat.....aku xbleh r....sory aku xdapat teruskan cite aku....

No comments:

Post a Comment