CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 19, 2009

hari ni aku bangun dengan penuh semangat....yeah...semangat!!!!


uuuu....indahnye hari ni.npe bfore ni aku xterase pon....okay.i promise 2 myself,start from today,no more tears that will fall down running through my face.uhuk!ok...aku da leh triem sume yang tejadi...walaupon pahit sangat tok aku trime...tapi aku tau aku kuat....aku msti lawan sume ni.aim aku tok shortsem at least 3.8...yela..nak harapkan long sem cam susah sket r...

so aku nak workout on aku nye projek than stadi tok midterm btol2 n then wat the best la tok everything....aku kene ingat parent aku anta suh aku blaja rajin2....aku kene ingat 2....emmm...aku sebenanye klaparan tapi sebab kmalasan aku lagi tebal,aku putuskan tok makan petang je.ahaks!dala da tinggal tulang..adoiyai....k...

Shakirah,

ko kene semangat!!!yeah semanagt!!!!k la...aku ni bukan makhluk yang rajin sangat nak tulis panjang2 kat blog...

stakat ni jela.....salmmmmm




P/S:kiah

aku manoado tukar pasword...

xtukar.....


No comments:

Post a Comment