CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 3, 2009

mereka..yg meniti di kidung doaku..






ma:yah..x leh la malah2..buat molek sokmo..biar jadi contoh keluarga..
aku:ma doa ko oghe deh..jange malah..jange gatal..blaja biar masuk..
ma:ma doa sokmo ko anak2 ma..biar bjaya dunia akhirat..

abah:ghano prekso?bereh blaka?
aku:ok la alhamdulillah..buleh bla3..tapi x tinggi mana..ada jah saeng oghe buleh penuh..
abah:x apa..molek dah tu..

aku:weh,aku xm esok..doa ko aku..
kakedu:okies..chayok2..

ipe:yah,beli baju nike ko aku..
aku:hok aloh..aku beli sweater adidas mahal doh..bo mitok..
ipe:hola2..
aku:ok pe aku xm esok..mu ngaji sungguh nk pmr..

terima kasih kerna kalian aku gagahkn diri utk terus bjuang di rantau org ini..

Ya Allah..ampunkan dosa2 ku,ibu bapaku yg mmbsrkn aku dr kecil hingga dewasa,muslimin muslimat,mukminin mukminat,mujahidin mujahidat,akhi,ukhti..al ahyaai minhum wal amwat..

Allahumma ja3alna minannajihin fiddunya wal akhirah..

jauhkan kami dr api nerakaMu..tmptkn kami di kalangan hamba2 yg beriman n beramal soleh disisiMu..aminn..

shuk89

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. weh. mana edit gmbr cantik2 ni? haha

    ReplyDelete
  3. mana leyh gtau..haha..

    ~shukriah

    ReplyDelete