CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 3, 2009

hidup ini penuh dengan dugaan...ini sume untuk menguji tahap kesabaan keimanan kite

emmm...sunyinye malam ni...aku soang je xtido lagi..
banyak sangat perkara yang mengganggu fikiran...
aku prlu tabah menghadapi segalanye..
akan kulawan kesepian ni walau die xkan pnah mengerti...
aku ingin die rasekan ketiadaan aku...
tapi bagaimane???
takpela..ma slalu pesan biala orang wat jahat kat kite..
kite jangan balas.jangan jadi bodoh cam mereka...
mereka akan sedar sume 2 nanti..
cume mase yang akan menentukannya....
aku perlu tabah,
aku perlu kuat untuk ma,abah n adik2 kesayanganku.
aku punyai mereka yang menyayangiku..
usah difikirkan mereka yang tidak pernah tau menghargaiku.
aku xtau ape yang aku kisah sangat.
n aku xtau adakah aku akan mengerti,tanpe mengharapkan die mengerti.....

1 comment:

  1. kesunyian ini terlalu indah walaupun pahit.
    letting go takes LOVE.
    happiness is created by those who are appreciative.

    and i know u r one of them. SMILE!

    ReplyDelete