CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 24, 2009

nape manusia mudah lupe??/

aku terkilan r ngan pangai sesetengah makhluk...nape mudah lupe bile ada orang lain kat dalam idop die??
pnah x die pk kesunyian yang membe die alami bile die da langsung tak nak amik tau pasal membe die 2 lagi??
korang janganla jadi kejam macam 2...kite kene ingat, membe adalah segale2nye...die yang ada time kite sedih...aku bukan nak suh die msg 24 jam cam dulu...aku xnak pon...aku pon xnak kene tuduh nak kaco bf orang...
tapi leh x dalam sehari 2 die bagi msg kat aku wish gudnite ke.2 pon aku da cukup hepi.skang ni air mate aku asyik berderai je.cmane aku nak lawan???
4 taun kot die ada ngan aku...aku lost tau x???
aku xmintak pon die paham...sape2,kalo kau mati nanti,korang bagila die bace blog ni...kalo die tebace ppon bagus jugak....especially tok kau aku dedicate ni!!!
dala...yang aku tau die da xde dalam idop aku...da mati!!!n aku,benci die!!!aku benci die!!!aku benci!!!!jangan nampakkan muke ko kat depan aku lg!

2 comments:

  1. sounds depressing *huggiesh for you

    ReplyDelete
  2. adoyai...ngomong2...report udah siap??? =p -k.dyll cumel...haha

    ReplyDelete